VIMMELBILDER

Lyckades fastna på 6 stycken vimmelbilder under kryssningen också!  Alla såg rätt bra ut och några var till och med riktigt snygga, likelike!


Jag,Jenny,Jossan!<3

Jag,Simon & Jossan

Johanna & Jag

Jossan,Jag, underbara Piff och Jenny! Smått förvriden bild kanke but I like it endå! :D

Älskar denhär bilden, det är såå typiskt mitt ansiktsuttryck när jag tycker nån är roligt nördig på något sätt, som fotografen tydligen måste ha varit här.
Plåtas från alla håll och kanter. Här är faktiskt den enda bilden som jag ser rätt bra ut på från min "dåliga" fotosida!


Kommentarer
Postat av: Angie In Turkey

okej död at din topp pa första bilden. snygg!!



aaaaaa den där minen va!

2010-11-18 @ 15:40:30
URL: http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0