Fotografering för valbogatan.se!

Oj vilken dag! Skippade skolan och åkte istället in till second hand butiken här i gävle, Erikshjälpen, för att göra en modefotografering för valbogatan.se! Gick bra, roligt att få träffa Lina igen som jag typ inte träffat på .. aslänge? Minns fan inte sist ..
Kläderna var ju .. ehrm .. otroligt fula. haha! inte min stil eller smak nånstans och gud förbude om det någonsin skulle bli .. då dör jag!

Nu sitter jag och jobbar med Olivia! Går bra än så länge, 3 sålda :) Säljer man minst fyra idag får man betalt för en extra timme, LOVE IT! Behöver extra cash!


Här är modeoutfit nummer ett .. HAHA! dock liiiite häftig endå, eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0