Två veckor av rent helvete

Awsome, bäst på jobbet idag med mina fyra försäljningar, det gillar vi!

Sitter och kikar på scrubs nu och funderar på om jag ska gå och lägga mig. Är inte alls trött och jag kommer säkert inte kunna somna men jag får ångest när jag tänker på att jag inte kommer sova tillräckling om jag inte lägger mig typ NU! faan .. man ska ju trots allt palla skolan imorgon. Usch , dör när jag tänker på det. Den här veckan och nästa kommer vara svinjobbiga verkligen. Har jättemycket föreläsningar och redovisningar ..

Ibland fattar jag inte ens varför jag åker till skolan? Jag har hemskt svårt för att ta in något genom att enbart lyssna. Jag MÅSTE läsa det själv för att lära mig något så det känns som jag bara slösar tid på att åka dit. Men nu är det så att föreläsningarna dom två kommande veckorna handlar om den boken som jag inte har köpt ( tänker inte köpa den, så jävla äckligt dyr och enligt gamla studenter kan man klara sig utan den om man hänger med på föreläsningarna ) så jag måste åka dit och anteckna så att pennan glöder.

Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0