Söndagsfotografering

Jag vaknade upp och vädret var helt perfekt även idag. Fick ett sms av en fototaggad Tanja och vi bestämmer oss för att köra fotografering även idag! Hon kom till mig och vi gjorde oss klara och åkte sedan iväg för att göra vårat båttema. Dock stod inte båten kvar som vi tänkt fota vid så vi fick köra lite andra teman istället. Bilderna blev inte riktigt lika bra som igår, men dom blev bra! Mot slutet var vi bara tvungna att åka tillbaka till the place för att ta lite snabba bilder och sen åkte vi hem till mig , blev ju så jädra kallt !

Nu ska jag sitta och redigera även dessa bilder & sen kommer dom upp ! :)


Kommentarer
Postat av: tanja

bästa platsen ju, hoppas vi ses snart igen <3<3

2010-11-08 @ 19:49:17
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0