Smile

Åh jag blev så glad på jobbet för jag lyckades sälja fyra ordrar och fick därför en extra timme betalt! Om jag utgår ifrån att alla mina försäljningar faktiskt genomför köpet så har jag tjänat 455 kr ikväll, inte illa :) 

Imorgon ska jag åka till skolan från ett till fyra. Sen är det löning också så jag kanske unnar mig en milkshake? Fast troligtvis inte .. jag måste spara så mycket jag bara kan denna månad. Ska bara spendera pengar på nödvändigheter som busskort,tågkort, skolböcker osv. Resten läggs undan till sommaren, nyår, Åre och Stockholm! Jaa det är mycket på gång, berättar mer när det närmar sig ;)

Bilderna från dagens fotografering kommer upp på hemsidan imorgon, länkar till dom då! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0