Sköna vintersöndag

Jag gick inte upp föräns klockan ett idag och då var det strålande sol och massor med snö på backen. I sånna stunder kan man inget annat än faktiskt gilla vintern. Käkade kinamat till fruckost och drog på mig dom varmaste kläderna jag kunde hitta i garderoben och begav mig ut på en långpromenad med vovven. Var ute och gick en timme (helt sjukt att jag gjorde det) och städade sen mitt mindre fräscha rum. Har hjälpt syster med lite kemi också då det är jag som är naturaren i familjen ;) Eller jaa .. jag var iallafall! Nu ska jag äntligen få sätta mig och plugga lite! Eller äntligen kanske jag inte ska säga för jag har inte gått runt hela dagen och sett fram emot det direkt, men det är behövligt. Ska försöka hitta med så mycket som möjligt av sista kapitlet i affärsredovisning innan ekonomistyrningsboken kommer, vilket är imorgon. Blir till att jobba på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0