Sätter punkt!

Idag avklarade jag mitt sista moment i kursen organisationsteori ( om jag nu inte får göra omtenta vill säga! ). Känns så sjukt underbart. Däremot börjar nu våran nya kurs, ekonomistyrning! Den kommer bli tung som satan, föreläsningar minst tre dagar i veckan .. plus att jag har introduktionskursen också som är cirka två gånger i veckan. Blir mycket pluggande från 9 november - 13 januari ..

Kom hem vid tre idag, helt totalt slut (sov bara 3 timmar inatt..)! Gjorde pasta med karbonarasås tillsammans med pappa och sen åkte vi och fikade lite. Ska kolla om det finns något bra på tvn ikväll och imorgon ska jag ta mig till frisören för att färga om håret som inte blev så jädra bra förra lördagen, hehe! Topparna blev mörka medans håret vid rötterna är ganska ljust. INTE OK! Ska lägga en mörk färg imorgon så är allt back to normal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0