my dear old friends ♥

Ja igår hade jag som sakt en reunion med mina gamla vänner Sara,Sofia,Paula och Cassandra! Alla var på plats förutom Linda som inte hade någon möjlighet att ta sig inn igår. Vi fick dessutom sällskap att tre killkompisar till cassie, två vänner till Paula och Linnea! Vi samlades hos cassandra och alla korkade upp förutom jag som inte skulle dricka något föräns nyår. Men ja , under kvällen blev man bra jävla sugen så det slutade med att jag tillslut stod upp och sjöng och dansade tillsammans med alla andra, hehe! Kvällen gick vidare på heartbreak där vi skakade rumpa på dansgolvet, fick gratisshots och hade superroligt! Var så himla kul att hänga allihopa igen. I och försej träffar jag alla tre brudarna förutom Sofia då, så det var extra roligt att få träffa henne, var ju lite mer än tre år sedan vi sågs ordentligt. Lyckat blev det iallafall, blir en repris snart ;)


Sara


Cassandra & Jag


Sofia, Linnea & Cassandra


Paula & Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0