Längtar efter mat ..

Sitter i skolan nu. Jag kom på att en sak imorse .. jag är i princip ALLTID i skolan 1,5 h innan vi börjar så jag kan egentligen sätta mig varje morgon och göra skolarbeten så jag slipper göra mycket hemifrån! Briljant idé! Det är ju bara en massa dötid som jag annars måste ta igen hemma så det blir perfekt, haha. Asglad att jag kom på dethär nu :D

Mitt tåg går hemmåt 17.19 så jag ska åka från skolan 16.50! Ska bli skönt att få komma hem och äta riktig mat för de mackor som jag har tryckt i mig idag är ju inte direkt supermättande. Hoppas mamma har gjort något gott, annars kokar jag pasta! (mmmh, looove pasta)


Kommentarer
Postat av: Tanja

jag hatar att prata i telefon :P

hur mycket tjänar ni per dag /h ? <3

2010-11-23 @ 21:28:28
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0