Klirr i kassan, ÄNTLIGEN!

Det är jävligt tur för mig att jag aldrig får huvudvärk (förutom bakishuvudvärk då, hehe) annars hade jag varit död av allt pluggande vid det här laget! Har fan jobbat på bra idag plus att jag faktiskt åkte till skolan .. tyckte jag var duktigt :)

Lönen har landat och jag sitter nu med fem fina laxar på kontot! Som sakt, i princip ALLT ska sparas förutom de pengar jag måste lägga på absoluta nödvändigheter. Denna månad ska jag VERKLIGEN klara det. Förra månad sa jag nämligen samma sak men jaa , det slutade med att alla pengar förutom sex ynka kronor tog slut. Men det var det värt, för förra månaden var det ju kryssningen som drog mest cash ;) hehe!

Blir lite förseningar på modereportaget som skulle komma upp idag så det dyker upp imorgon istället! Dock så har Lina gett mig ett litet smakprov and I must say, det kan nog bli rätt så bra bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0