Imorgon är en ny ( jobbig ) dag!

Sleeptime. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till skolan och göra grupparbete med min nya grupp. Får se hur det går. Den gamla var riktigt bra, gillade den .. haha, kan bero på att dom gjorde allt jobb och jag typ slöade som en riktig jävel. Men vadå? Bra för min del ... hehe :)

Imorgon ska jag och mina gamla best friends från låg,mellan och högstadiet ha en reunion! Blir lite myskäk hemma hos Cassandra och sen ska vi väl dra på krogen som det ser ut nu. Tråkigt nog har jag inga pengar, alltså verkligen INGA pengar, så jag joinar väl om jag lyckas övertala pappa att sponsra mig, haha! Någon form av dricka blir det iallafall INTE. Väntar med det till nyår ;) behövligt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0