Hey, vill du köpa?

Sitter på jobbet utan någon Olivia eller Lina att dryga med! tråkigt .. men ganska bra egentligen för jag säljer mycket bättre när någon av dom inte är här! haha för annars blir det så mycket annat skit som inte alls rör jobbet vilket gör att jag knappt får iväg någon försäljning! ;) Sitter nu med tre stycken fina försäljningar och ligger på toppen på listan :) Ska kämpa på nu efter rasten också så jag får mycket klirr i kassan, love it!


En jävligt snygg teckning jag ritade i paint när jag hade tråkigt under ett arbetspass på mitt gamla telefonförsäljningsjobb, haha!

Kommentarer
Postat av: lina

fakju haha, u wish att jag kom!

men bra jobbat annars sötis (=

2010-11-26 @ 15:31:46
URL: http://lannlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0