Harry Potter

Idag skippade jag allt plugg och tog mig ner på stan med jossan för att se första delen av sista Harry Potter filmen! Fyfan , sista delen kommer bli helt stört galet bra. Längtar tills den kommer ut! Dock kommer vi att vara i Spanien när den väl är ute och jag är inte särskilt sugen på att se den på spanska så det får bli i september någon gång, kommer bli awsome!

Jag har lyckats skriva ihop en sida om en föreläsning med lite kopplingar till en bok som vi läser och nu ska jag ta ledigt resten av kvällen. Imorgon stannar jag hemma för att plugga och jobba så då blir det hårdkörning med plugget. Tycker att jag förtjänar en ledig ikväll :)

Och för er som undrar, JAAA jag grät till Armageddon igår ..


Förjävlig bildkvalitet!
Körde platt hår idag. Najs med lite omväxling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0