Fredagsstudier

Affärsredovisning in my hearth hela dagen! Ska plugga två timmar till ungefär och sen får det räcka för idag.

Syster fyller 17 år och vi har käkat god mat och ätit tårta. Så sjukt synd att hon inte fyller 18 för jag har världens lust att bara bjuda med henne till interpool på en strawberry daiquiri ála tobbe! haha, hans är grymma :) Istället blir det mys här hemma hela kvällen, precis som resten av helgen ska spenderas. Shit .. jag kommer inte klara av att inte gå ut föräns på juldagen .. känner redan hur det kryper i kroppen. Men fan, jag måste! Har lagt unda 3000 kr nu till resor osv så mitt snåla liv börjar NU och fortsätter fram till ... typ sommaren? Omg ..

NU: PLUGG!


mmh ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0