En vanlig dag på Heroin.

Jag har börjat läsa en blogg som jag fastnat så otroligt hårt för! Det är en tjej som skriver om sitt liv som sprutnarkom, heroinist. Hon berättar om sin kamp mot drogen och hur hon upprepade gånger har försökt att sluta med heroinet utan framgång, hur hon gick från bråkig liten unge till heronist, hur vänner dör av överdoser i hennes närhet mm.

Jag älskar självbiografier och att läsa om människor som har gått igenom mycket i livet! Hennes blogg är så intresseväckande! Jag är själv väldigt intresserad av droger (NEJ, inte på det sättet att jag själv knarkar, verkligen inte) och hur de påverkar kroppen både fysiskt och psykiskt! Tycker det är fashinerande att en liten tablett eller ett i hennes fall, brunt pulver, kan påverka en så jävla mycket och i princip första ens liv vid missbruk. Sjukt hemskt men samtidigt väldigt spännande och fashinerande. Bara jag som tycker så eller?

Ni kan läsa hennes blogg här!

Kommentarer
Postat av: Angie In Turkey

det är super intressant, själv är jag asrädd för heroin. ska kolla in bloggen nu:)

2010-11-26 @ 10:34:35
URL: http://angielovely.blogg.se/
Postat av: Angie In Turkey

ja:( läste lite grann jag far väldigt obehagliga känslor som rusar igenom kroppen när jag läser att hon kokar upp det och sprutar in och hur hon mar da. kan inte förklara men det blir sa obehagligt, sen tänker man om man skulle göra det själv typ av misstag haha fast de skulle ju aldrig hända men typ da far jag paniiik haha! känenr du samma?

2010-11-26 @ 12:31:00
URL: http://angielovely.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan....

2011-01-13 @ 18:44:53
URL: http://www.gren82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0