Bridget Jones & Elton john en söndagskväll!

Kollar på  på spaning med bridget jones nu och ska väl snart gå och sova. Har faktiskt ingen skola imorgon .. eller jo, jag har, men jag skippar det så jag kan åka och jobba imorgon istället :)  På tisdag är det lektion som gäller och på onsdag ska jag och jossan upp tidigt för en shoppingtur och spraytanning i Uppsala. Måste ju vara brun och snygg inför kryssningen SOM ÄR PÅ FREDAG!! Kan ni fatta? FEM JÄVLA DAGAR KVAR. Jag dör av längtan .. helt obeskrivligt taggad .. jag kommer dö av hjärtklappning för jag kommer bli så sjukt exited .. ojoojoj, farligt ;)

Ska fortsätta kolla på filmen nu och lyssna på elton john i reklamen. Vet inte riktigt varför jag lyssnar på denhär låten .. kan vara för att dom spelade den i filmen i och försej .. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0