Armageddon - ett roadtripminne!

Jag älskar Armageddon! Den filmen är fantastiskt bra, sjukt känslofull och spännande! Jag kommer aldrig glömma när jag och familjen var påväg till Bosnien ett år och vi hade riggat upp våran mini tv-skärm för jag var så sugen på att kolla på film. Så hittar jag argameddon i filmhögen och jag hade inte sett den på två år tror jag så jag blev lite sugen! Jag sätter på filmen och ser klart till slutet och då händer det som alltid händer när jag ser sorgliga filmer, jag börjar störtböla! Jag sitter verkligen och stårgråter hela sista halvtimmen eller så av filmen och ingen i familjen märker något föräns den är slut och jag brister ut: fyfan vad sorgliiiiiigt! och gråter ännu mer. Då får mamma panik och vänder sig om från framsätet och ser mig helt dränkt i tårar och frågar vad fan det är med mig! Vi var tvungen att stanna vid en bensinmack för mamma blev så himla rädd (?), haha!

Såg att dom visar den på femma ikväll klockan halv tio. Jag kommer sitta bänkad, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0