1. Presentation av mig

Nejra heter jag och är 19 år! Bor i Gävle tillsammans med mina 5 andra kära familjemedlemmar (vovven inklusive såklart) och pluggar ekonomikandidat-programmet på SLU i Uppsala! På fritiden umgås jag med mina underbara vänner, festar, reser så ofta jag bara kan, håller på med foto mm. Jobbar som telefonförsäljare två gånger i veckan och trivs oftast bra med det.

Jag är en väldigt glad, positiv, öppen, smått galen, äventyrsälskande och viljestark person. Däremot är jag ganska lat av mig men när jag väl bestämmer mig för något så klarar jag det! Jag hatar trångsynta människor som inte kan släppa loss och bara vara sig själva och jag ÄLSKAR galna och impulsiva människor som vågar ta risker i livet. Jag är jävligt rastlös av mig och får panik när jag inte har saker att se fram emot. Lever mitt liv i ett snabbt tempo och har svårt för att bara ta det lungt och njuta av stunden. Jag vill att allting ska gå snabbt och jag planerar hela tiden framtida event istället för att bara luta mig tillbaka och bara vara. Jag måste ha saker att se fram emot, som till exempel resor eller fester, för att klara av att ta mig igenom vardagens äckligt tråkiga rutiner.

Det absolut bästa jag vet är att resa och uppleva nya saker i livet! Jag har massor jag vill göra innan jag dör och eftersom jag är så öppen mot allt som finns i liivet så finns det nästan inget jag skulle säga nej till att prova på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0