Sista april

Vilken kväll.
Jag och tessan tog tåget mot Uppsala klockan halv fem. Fixade oss på tåget medans vi pratade om allt mellan himmel och jord och taggade kvällen! Klockan sex var vi framme och tog oss en sväng på stan i väntan på att våra vänner skulle anlända till staden. Dom ringde när dom kommit fram till David och jag och tessan kirrade en karta och stog på stan och försökte orientera oss rätt! SKulle vara en tio-minuters promenad hem till David men det tog en halvtimme för oss! Kände mig som en riktig turist ja, haha !
Väl framme åkte drickan fram och humöret var på topp! Senare nångång drog vi oss mot stan och första stopp blev ekonomiparken. Sedan splittrades vi allihopa och möttes inte föräns vid läggdags igen. Jag, tessan och rickard hamnade iallafall på EN trevlig fest med ritkigt roliga människor, annars blev det en hel del taxiåkande hit och dit..  Kvällen avslutades med en pizza tillsammans med grabsen och sen åter hem till david.
Jag, tessan, joel och tomas trängde ihop oss i en säng, andra sov på golvet och stackars henke sov i bilen, haha david bodde inte stort helt enkelt :)

Sådär, det var kvällen i stora drag. Vädret & umgänget finns det inget att klaga på. Dock kunde andra saker och ting blivit bättre :) , menmen  .. kan ju inte alltid gå som man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0