Lets go to prom baby

Imorgon är det äntligen dags för den efterlängtade studentbalen. Klänningen,smyckena och skor är fixade, champagnen står i kylskåpet och jordgubbarna bara väntar på att få plockas fram! Ser verkligen fram emot morgondagen. Vi ska samlas ett stort tjejgäng hemma hos jenny för lite fördrinkar och mys för att sedan ta båten ut till engeltofta där en trerättersmiddag och party väntar. Ska bli en kväll man sent glömmer hoppas jag. Ber till gudarna att vädret är på våran sida så vi slipper se ut som blöta katter när vi kommer fram.

Idag har jag & jossan varit ner på Gävles tjejkväll där alla affärer hade grymma rabatter och bjöd på dryck och tilltugg. Köpte på mig en hel del saker för inte alls dyra pengar. Love rea! haha.

Helgen var helt sjukt grymm, lägger troligen upp lite bilder från det senare. Började i lördags hemma hos henky med grabbarna och drog sedan vidare på krogen där drinkarna flödade & massa tokigheter inträffade .. mohaha! Sedan blev det vidare på efterfest hos robbin tillsammans med jossan,tessan & tomas som minst sakt spårade! CRAAAZYYY SATURDAY! haha, Grymmt jävla roligt :D

Nu ska jag fixa naglarna så de blir lite fina inför morgondagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0