tonight I´mma let it be fire, tonight I´mma let you take me higher!

Underbart att fysikprovet nu är avklarat. Kommer dock inte bli lika roligt när jag får tillbaka provet om någon vecka och det står ett fint ig på framsidan .. igen. Hatar att det inte är någon jävel som kan offra lite av sin tid och hjälpa mig litegrann (whats up with that lixom?) och läraren får man inte mycket hjälp från heller.

Menmen, nu ska vi inte låta det dra ner på humöret! Ikväll planerar jag och brudarna för en torsdagsutgång! Idag är det löning dessutom så krogen borde vara proppad, I HOPE ! Men det är ingen vanlig partydag .. mohahah, vi har nämligen lite speciella planer med lite människor :) hehehehehehehehe .. kommer nog bli riktigt roligt!

Jag ska äta litegrann och sen börja göra mig klar for the night. Givetvis börjar vi med quiz och sen vidare för att shake some ass på dansgolvet hela natten lång :)


Bjuder på en otroligt sexig bild på mig från studentkryssningen när jag, paula & Edsbyn satt och drack i hytten. Såhär ser man ut när man röjt hela natten, sovit två timmar och börjat dricka igen och precis kommit i det flummiga och skrattiga stadiet. haha !
Mådde jag bra senare på söndagskvällen?
NEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0