Studentkryssningen, 20 mars 2010

Yes, den 20 Mars gick den efterlängdande kryssningen av stapeln. Halv fyra hämtade 20 bussar upp alla oss partyglada studenter från gävle och satte fart mot stockholm. Vid sjutiden var det påstigning och vi installerade oss i hytten. Fix och don innan middagen. Vi käkade grymmt god middag och umgicks lite med mingelfotograferna som senare bjöd med oss till hytten för lite förkrök. Vi hamnade dock inte där eftersom vi glömde bort vad dom hade för hyttnummer,haha! Festen började på våran hytt där vi pimplade vin,sourz och goda cidrar. Sen tog det fart och hela 22 timmar höll kalaset igång. Personen jag åkte dit med (beloved terese) var den jag spenderade minst tid med,haha..så det kan gå:)
JAg spenderade iallafall nästan hela kvällen/natten med brungan gåendes från hytt till hytt och drack, dansade loss på de fyra olika dansgolven,träffade på andra kompisar, träffade världens roligaste underbaraste sjukaste kille, lekte titanik på däck med my new favorite och träffade min blivande man ( hahaha ). Så jaa,jag hade grymt jädra roligt!! Har dock inga bilder att visa eftersom jag lämnade kameran hemma av den anledningen att jag säkert hade tappat den om den hade åkt med .. klokt beslut såhär nu i efterhand endå ;)
Helt klart minnesvärd kryssning. Vore sjukt roligt om jag träffar på dendär killen som jag tydligen skulle gifta mig med om typ fem år! Favoriten lär man väl inte träffa någon gång igen .. vilket är lite tråkigt. Det är väl det enda negativa egentligen att man glömmer att man sen ska skiljas och glömmer byta namn/nummer när man är på partyäventyr .. menmen, man har ju alltid dom fina minnena kvar iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0