Nu jävlar ska det hända grejjer!

Denhär tiden efter studenten har varit sjukt tråkig ( förutom lördagen som var hur rolig som helst !!! ). Alla mina friends jobbar, vädret är inte det absolut bästa och jag har helt enkelt INGET att göra på vardagarna. Därför bestämmde jag mig igår för att åka till bosnien tillsammans med mor,far och brorsan imorgon. Där är det iallafall varmt och min underbara vän alma är redan där nere så tillsammans kommer vi ha grymt roligt !! Blir där först cirka 2 veckor, sen blir det 1 vecka i partystaden Budva, montenegro, följt av ytterligare fem dagar i sarajevo och därefter rullar vi mot Sverige igen. Då har mina bästa slutat jobba och vi ska spendera tre superveckor här i sverige innan vi alla tar vårat pick och pack och drar till paradiset magauf! Låter väl som är sjuhelvetes grymt bra plan right ?;) Gillart!

I lördags drog jag,tessan & joss en riktigt rolig krogenkväll och avslutade det med trevlig efterfest. Älskar att det är sommar och man slipper passa busstider utan tar istället cyckeln när man känner för att åka hem, woop woop !!

Nu ska jag börja packa och sen göra mig i ordning för en kväll ute med brudarna på tant grön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0