disaster


Kolla mitt skitsnygga konstverk jag gjorde på våran första bildlektion idag, lätt mvg right? ;)

Det känns FÖRJÄVLIGT, Jag har lyckats bli sjuk! Förkyld som fan med huvudvärk och helt uppsvälld i halsen. Ska pimpla alvedon och dricka citronvatten för imorgon kan jag inte vara sjuk, imorgon ska jossan firas!!

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR MTV´s program disaster date! En person går på en blinddate som visar sig vara totala katastrofen! USA kan det här med underhållning ... lovar att sverige snart kommer starta precis samma grej .. jag menar, säg något program som inte USA var först med egentigen?:)



Mamma har gjort hallonpaj och jag ska kila ner och ta en bit innan hela hinnar ta slut. Den är nämligen väldigt eftertraktad av alla i familjen! CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0