dagen efter

Igår var jag ut tillsammans med tess,jossis och matilda. Vi körde en trettondagsafton-party! Riktigt mycket folk ute, vi var nyktra, hade superkul! Måste erkänna att det var riktigt skönt att vakna utan illamåendet och huvudvärken. Inte ofta det händer :)

En sånhär tråkig och värdelös dag ska jag inte göra mycket alls. Sitter och pratar med alma samtidigt som jag håller på att en fotobok nu! Den ska handla om höjdpunkterna under det gångna året! Helt klart bästa året hitils med mycket resor osv. Så det är klart värt att göra en fotobok av det hela!


Satt precis och valde ut ett antal bilder från italien som jag ville ha med och hittade denna. Minns du din lilla incident här jossan ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0