Älskade måndag :)

Jobbigaste dagen på hela veckan brukar definitivt vara måndagar right? Men nu är det så att jag börjar kl 10.00 och slutar 11.30 varje jävla måndag fram till sommarlovet !! HUR underbart är inte det? En enda lektion på måndagarna och sen får jag åka hem och slappa vidare. ÄLSKART!
Gjorde en smoothie direkt när jag kom hem och lade mig framför tvn. Ska åka och jobba halv fem tillsammans med rejjan och så blir det paradise hotell ikväll :)

Idag fyller älskade jossan hela 19år! Helt sinnes hur fort tiden går. Tänk att man själv snart också fyller 19 och då är det bara ett fjuttit år kvar tills man inte längre räknas som tonåring. Känns riktigt hemskt!
19 är en helt värdelös ålder dessutom, du blir bara ett år äldre utan några nya fördelar. Du får fortfarande inte komma in på krogen på fredagar då dom har 20års-åldersgräns och man får inte heller besöka systemet. Så hur kul är det egentligen att fylla 19? nääe ... suger.. menmen, vi får iallafall en bra anledning till att köra storfest på torsdag! Så håll i hatten för då blir det ett jävla drag :D


Grattis hun'!


Kommentarer
Postat av: Josefine Karlsson

thanks love :)<3 på torsdag är det no fucking limits som gäller :D

2010-01-18 @ 21:11:25
URL: http://josefinekarlsson.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

woow vilket vackert hår du har!!



låter som en toppenmåndag:-)



kram

2010-01-18 @ 22:25:18
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0