100119

Lyckades försova mig imorse IGEN men blev bara tio minuter sen. Helt okej skoldag som avslutades med en 45-minutare på stan med tjejerna.
Vi ska börja läsa Religion A ( wierd egentligen med tanke på att jag går natur och INTE sam ) vilket jag är riktigt taggad på att göra. Religion är ju ett debbaterande ämne där det varken finns rätt eller fel och man kan tycka och tänka precis vad man vill. Älskar sådana ämnen då dom är mycket lättre att få högre betyg i :) heheh.

Dagens bild blir Carro&jossan i matsalen :)


Föresten var det kanske hur bra som helst att Catja åkte ut från paradise hotell igår. Nu är det pontus som står på tur om jag får bestämma! Ska bli spännande att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0