HEEKTISKT

Jädrar vad jag är trött. GIck upp sju imorse, vilket jag inte har gjort på hur länge som helst nu, och gick till ansans för att gå riskettan inför körkortet som jag jobbar på att ta innan sommaren. Helt värdelös kurs och 800kr i sjön känner jag.
En snabb tripp till skolan efter det och sedan åkte jag hem för att plugga inför religionsprovet imorgon. Halv fem var det bara att pallra sig ner mot stan igen för att delta på genrepet inför morgondagens hår&modevisning. Ska spendera hela dagen i frisörstolen med smink,hår och kläder. Kommer bli riktigt jävla roligt men fruktansvärt jobbigt.
Dagen börjar nämligen med ett religionsprov, ska ta mig till frisörsalongen i ilande fart och tillbrinda HELA dagen med fix och sedan visning på kvällen, är klar vid nio, ska hem och fixa håret och sedan är tanken att det blir fest?
åååh.. jobbigt att skriva detdär. Förstår inte hur jag ska orka? funderar på att stryka detdär med party ... fårse.

Thats it, bilder och sånt kommer upp på fredag eller lördag :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0