fashionshow coming up !

Förstår inte varför jag plötsligt blev så jävla dålig på att uppdatera ...

Har väl hänt en del nu de senaste dagarna som jag tänkte jag skulle dela med mig av :) NV3C hade klassfest i fredags. Sprit för runt 2000kr stod på diskbänken och alla började dricka vid åtta. Ni kan ju gissa resten ? De första däckade vid halv elva och festan var totalspårad vid tolv. Men jävlar vad roligt det var! haaha. HAr saknat hemmafester grymmt mycket , är helt annan grejj än att gå på krogen. Dock tror jag inte vi kommer få ha fler fester hemma hos dario .. hans hus var ett totalt bombnedslag dagen därpå.  Stackars dom som fick städa!
Några smaskiga detaljer tänker jag då inte lämna ut. Hände så sjukt mycket saker så jag minns inte ens allt? haha.. dock vet jag att jag vaknade upp dagen efter med fetaste baksmällan och en stukad fot :) så jaaa... wild night!

Denna vecka är fullspäckad. Det är nämligen "fashionweek" för frisörtreorna i stan. Jag har varit och färgat och klippt håret idag inför visningen. TOppade och klippte upp håret lite samtidigt som det blev en mörk/violett nyans. RIktigt snyggt! Nu slipper jag dessutom den urtvättade looken. PÅ onsdag har vi genrep och på torsdag ska hela dagen spenderas med styling osv inför visningen som äger rum på kvällen. Är supertaggad! Kommer bli så jävla roligt och jag kommer bli så crazy läcker! haha visar bilder i helgen skulle jag tro :)
Inte nog med det så måste jag jobba och så har jag två inlämningar och ett prov denna vecka. Minst sagt stressigt .. men jag älskar när det är mycket så man hela tiden har något att göra.

Sådärja, nu har jag la skrivit av mig lite. Ska ta och sätta på tvn och hoppas att de visar något roligt avsnitt av scrubs. Sen ska jag sova och peppa upp för morgondagen som består utav skola och jobb. Hoppas foten är bättre imorgon också, orkar inte halta runt i skolan! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0