Crazy good night!

Igår var planen att jag skulle ligga hemma framför melodifestivalen och fläska i mig chips. Men det resulterade istället i en spontan utgång. Började med förfest hemma hos jacob och fortsatte sedan på slick för vi dansade loss hela kvällen. Gratis drinkar & shots, bra musik och mycket folk! 
Vakade upp imorse och mådde BRA dessutom. Så kvällen var rikigt jävla lyckad. Spontana kvällar är verkligen speciella, förstår inte hur dom nästan alltid lyckas bli riktigt bra!

Har legat hemma i princip hela dagen idag. Jag och pappa åkte ut för att åka lite längdskidor vid fyra tiden. Körde 2,5 km i snabb fart. Kan lova att det tog en del på krafterna! Dock kändes det underbart efterråt som alltid när man har tränat.

Arbetarbladet skrev om hår&trendvisningen som jag var med på och bilder på mig och tessan fanns med i tidningen. Idag kom det även ut i Gefle dagblad, En STOR bild på mig och en lite mindre bild! ÄLSKART! bilderna var dessutom grymmt snygga så det känns riktigt bra.

Nu ska jag kolla på film.


Carro&jag nere i sminkrummet på spegeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0