10 februari

Sorry för den dåliga uppdateringen!

Har inte hänt så mycket i denna lilla stad förens i lördags då de öppnade en ny krog här. Blev en riktig succé med supermycket folk och inhyrda dj´s från göteborg. Helt klart tummen upp! Nu kan man äntligen ta sig ut på lördagar igen!

Ingen skola idag för mig så jag passade på att ta mig upp till sjukhuset tillsammans med jenny för att röntga lungorna och ta ett blodprov ( hostar fortfarande som en jävel och jag har troligen fått nån inflammation .. ). Som belöning för att jag klarade blodprovet utan att dö så blev det en snabbshopping på stan :) Fick med mig jeans,shorta och hårprodukter hem.

Ikväll ska jag köra ett intensivträninigspass på friskis och lägga mig tidigt ikväll. Gäller att ladda upp batterierna inför morgondagens skola och inte minst kvällens energikrävande planer :)


Åhlens, 65kr/styck

Gina tricot, 199kr

Gina tricot, 199kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0