Juldagen / Nyår

Jag har inte ägnat en enda dag av jullovet till pluggande vilket jag har fet ångest över just nu, men samtidigt är det nyttigt att vila ifrån läsandet.

Juldagen spenderades med mina bästa och JennyA hos terese till att börja med. Vi drack drinkar och spelade drinkspel innan det blev dags att dra ner till heartbreak där vårat förbokade drinkbord väntade. Väl nere anslöt vi oss till jonte och alkoholen flödade. Skumpa, vin, drinkar, shots .. you name it! Hade en bra kväll, den slog förra årets juldagensfirande med hästlängder.

Många tankar har det varit kring nyår och jag och jossan har varit inställda på att dra utomlands länge. Som vanligt så blir aldrig någonting som planderat så vi kommer stanna i Sverige. Fasade över att vi skulle bli kvar i Gävle där ett tag men problemen löste sig för cirka tre dagar sen, så vi ska nu spendera nyår i Västerås med ett gäng grymmt sköna killar. Tror det kommer bli sjukt jävla roligt! :D

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej! Nej tyvärr jag har inte det.. det var jätte svårt att få tag och en hjälpte mig hur jag skulle göra. Lite krånligt :/

Kram.

2011-01-03 @ 04:49:48
URL: http://elviton.myshowroom.se
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med!

2011-01-03 @ 04:57:06
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0