8. Ett ögonblick

Jag har sjukt många minnen och awsome ögonblick i livet. Varenda dag på mallis har varit ett unikt ögonblick, alla dagarna i Budva, Kroatien, Italien, Bosnien och en massa andra stunder här i Sverige. Men ett ögonblick är lite extra speciellt och givetvis inträffade det på mallis, förra året.

För er som kanske har missat det, jag älskar tiesto. Tycker han är awsome på alla  möjliga sätt och har alltid haft som ett "måste göra innan jag dör" - mål att se honom live. Förra året på mallorcas största club BCM såg jag,carro och jenny honon live! Vi fick tiesto-tröjjor och två gratis drinkar inne på BCM och intog platserna längst fram vid DJ-båset. Clubben började fyllas och vid två-tiden när det var dags för the man himself att komma ut var det smockat. Det gick inte att röra på sig! Han kom ut och alla skrek och apploderade och fotade som galningar! I fyra sjuka timmar spelade han och vi dansade oavbrutet. Det var så äckligt varmt men ingen brydde sig, det var bara vi, tiesto och musiken. Stora feta rökkanoner sprutade ut iskall rök då och då och vid dom tillfällena blev man som helt förblindad. Man såg ingenting runtomkring i kanske tre minuter tills röken lättade! DÅ var det verkligen jag och musiken. Helt störd känsla som jag inte riktigt kan beskriva. När han slutade spela gick vi ut köpte en flaska med 2 liter vatten i och bara öste i oss. Har aldrig varit så törstig som jag var då. Fyfan, världens absolut mest fantastiska kväll. En av mina drömmar gick i uppfyllelse!


12 Augusti 2009 ♥


Kommentarer
Postat av: Angie In Turkey

sv; O-M-G



Det är bra att du lättar pa hjärtat för tant Angelica, hon förstar dessa ögonblick väldigt väl och dina känslor som tumlar runt i huvudet (i dödar sectionen, kroppen ställer automatiskt in sig pa en dödlig attack) och hur man ska hantera saken i fraga. Döda eller inte döda? Det är fragan.

2010-12-06 @ 12:06:45
URL: http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0