7. Min bästa vän

Jag har inte någon bästa vän, jag har fyra bästa vänner!, några andra nära vänner och en hel del bekanta.
Josefine,Terese,Jenny och Alma är dom fyra nördagarna som tagit sig till toppen ;)


Josefine, jag , piff och jenny

Jag och Terese

 

Er tre gyldfynden älskar jag något sjukt. Tror aldrig jag har känt så mycket samhörighet med några andra vänner som jag gör med er. Vi har så sjukt roligt ihop och vi har öändligt många fantastiska minnen tillsammans och det kommer bara fler och fler. Er kan jag alltid lita på och ni finns alltid där vid jobbigare stunder. (inte för det brukar vara så många för våra liv är ju så awsome, haha ;D )
FROM THE BOTTOM OF MY HEARTH, JAG ÄLSKAR ER!


Alma, dig har jag känt sen du föddes. Våra familjen är jättenära vänner och jag ser dig som en syster. Vi har alltid roligt tillsammans och ja fyfan ... helt brutalt störda men också underbara minnen. Bara den här bilden innehåller ett fantastiskt minne och ett förjävligt .. haha. 
ÄLSKAR DIG ÄCKELUNGE! 

Jag älskar att lära känna nya människor och är öppen för alla typer (nästan, haha)! Det är mycket därför jag älskar att resa så mycket för man träffar så himla mycket nya, öppna, härliga personer. Åh gud kan inte förklara med ord hur mycket jag längtar till sommaren och till allt stört folk.

Slutligen måste jag bara nämna några som gjort ett intryck i mitt liv och som jag alltid kommer bry mig om: Caroline, Angelica, Emma, Tanja, Sara, Cassandra, Sofia ,Linda, Lina, Paula, Reihaneh.


Kommentarer
Postat av: Angie In Turkey

reihaneh? :O

2010-12-04 @ 18:49:09
URL: http://angielovely.blogg.se/
Postat av: tanja

<3

2010-12-19 @ 18:01:04
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0