6. Min dag

Imorse gick jag upp vid nio och tog tåget halv elva till Uppsala. Fick sällskap av P också men vi båda var så himla trötta så vi somnade typ direkt. Väl framme spenderade jag en halvtimme till att skriva lite på ett grupparbete och resten av timmen till att leta lite resor med jossan i luren. Hade en tre-timmars lektion men jag drog iväg tidigare för att hinna med ett tidigare tåg hem och nu sitter jag här, mätt på lasagne, och velar på om jag ska ut ikväll och se Oskar Linnros spela eller inte. Helt ärligt har jag aldrig hört någon av hans låtar men jag vill mest ut pga att det kommer vara proppat med folk! Men imorgon står fest på schemat och jag har egentligen inte råd att lägga ut pengar för två dagar på rad ( plus att inträdet kostar asmycket idag! ), jag har skolarbete att göra,  har ingen dricka och ingen av nördagarna vill gå ut förutom tess som ska ut med sin boyfriend (mindre roligt för mig, hehe) så .. jag skippar det nog och kör på extra hårt imorgon istället :)

Satsar på en kväll med grupparbetsskrivande och lite gossip girl i pauserna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0