Take me back to the paradise city <3

Hej på er alla glada jävlar. Kom hem från älskade magaluf för 4 dagar sen nu och jag är galet deprimerad och sjuk. Dock mår jag mycket bättre fysiskt nu än vad jag gjorde när jag precis kom hem. fyfan .. galet hur sjuk man blir där .. inte så konstigt med tanke på hur mycket människor man träffar.
Jag känner bara att jag vill åka tillbaka NU! Har haft hur jädrans roligt som helst och jag vill inte vara här hemma .. hatar allt här hemma just nu , haha ! Träffat hur mycket roliga och snygga människor som helst, dansat, festat, åkt partybåt, skumparty, beachpary , you name it! Allt ni kan tänka er att jag gjort har jag gjort ;) haha men ja , helt galet jävla underbar resa. Nu ska jag gå i ide och bara längta efter magaluf och allt vad det innebar. Återkommer när jag fått min livslust tillbaka.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0