Shopping

Mamma föreslog att jag, hon och syster skulle åka och shoppa idag. Blev jävligt förvånad då hon ALDRIG nånsin föreslår att vi ska umgås eller göra något tillsammans, men visst why not! Blev mycket handlande för kära syster medans jag inte hittade ett skit. Smått irriterande med tanke på att mamma betalade för hela kalaset .. mhmm. Köpte en glass iallafall med underbart gott strössel! haha

Har gjort lite mer research inför uppsala nu. Ser nog ut som så att jag köper ett månadskort och pendlar till studentstaden. Troligen kommer det bli så hela året också eftersom det är så himla svårt att få tag på lägenhet där. Men jag har en bra känsla gällande pendlandet. Föräldrarna pröjsar för pendelkort, jag bor hemma och får mat och hyra gratis, jag får bidrag från CSN plus att jag extrajobbar! Blir nog ett gaaanska rikt studentår för mig ändå samtidigt som jag kan lägga undan en massa pengar till sommaren, KANOOOON!



Sugen?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0