Körkortet närmar sig!

Konstigt nog gick jag upp tio idag .. det har typ inte hänt på hela sommarlovet men visst var det skönt. Har hunnit med så mycket mer under dagen. Jag och pappa har varit ner på stan och fikat samt letat upptåget-kort till mig men något såndant fick vi inte tag i för alla var slutsålda! Tydligen jättepopulärt att pendla melllan Gävle-Uppsala. SKa ta mig ner till tågstationen och fixa det imorgon istället. Sen har jag övningskört i tre timmar idag också och det börjar verkligen ge resultat nu, känner mig mycket säkrare bakom ratten. Teorin har jag också börjat plugga så nu börjar körkortet närma sig här :)

Ikväll ska jag och tessan ge oss ut på en krogenkväll. Har verkligen inte saknat partylivet här i staden, suger totalt såklart jämförd med mallorcas. Men jag har haft MÅNGA sjukt roliga kvällar här i stan så det finns inget som tyder på att denna kväll ska bli dålig. Det blir lite förfest också tillsammans med ett gäng tjejer så stämningen kommer nog bli på topp!


Magaluf <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0