STEREO LOVE

Hämtade min efterlängtade iphone igår och är som besatt nu! Det går ju verkligen inte att låta bli att hålla på med den lilla jäveln, loooooove it !! :)

Igår var jag ute och övningskörde tillsammans med pappa och syster. Gick riktigt bra! Dock var jag nära att kära på en liten kille som höll på och lekte jaga med sina två äldre kompisar. Fattar inte hur idioten tänkte egentligen?
Han bara sprang RAKT UT framför bilen ( var typ cirka 10 m framför mig) och jag körde väl rätt snabbt så jag fick lixom TVÄRNITA för att inte köra på honom. Helt sjukt vad barn är dum i huvet.

I väntan på att birres piroger ska bli klara så ska jag fortsätta lyssna på värsta peppmusiken och dryga framför datorn. Vi får se vad kvällen har att erbjuda. Tror då inte att det är särskilt smart att dra ut ikväll eftersom jag ska skriva högskoleprovet på lördag ... vill ju få bra resultat. Menmen, vi får se vad som dyker upp :) hahh!


Bara för denna låt får mig att tänka på sommar 09. sol,värme,party,vänner,magaluf <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tefo har ocksa en iphone, men sa jävla liten är den inte..!! ;) Ja barn är otäcka smakryp!

2010-04-08 @ 17:01:56
URL: http://angielovely.blogg.se/
Postat av: Liz

Ja man får verkligen en skön känsla av sommar utav den låten! Har du någon tv-serie som du följt från början till slutet? :)

2010-04-11 @ 01:08:51
URL: http://fashionvictim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0