12.04.10

Påsklovet har varit hur avslappnande som helst plus att solen har börjat titta fram nu dom senaste dagarna, undebart eller vad?
Jag och brudarna hade en rejäl myskväll i lördags med pizza och film i åtta timmar. Bara en försmak på hur det kommer vara i sommar då vi i princip kommer att bo här hemma hos mig :)
I söndags trippade jag och Tessen ner till stan för lite shopping och smoothie i det underbara vädret. För första gången på 3 månader fick jag med mig nånting hem!

Nu är skolan igång igen. Känns faktiskt inte helt förjävligt då vi inte har speiciellt mycket att göra nu! Jag åkte dit och hade samhällskunskap och åkte hem igen, så ser mina måndagar ut varje gång ( looooove it ). Tog med mig vovven ut på en promenad och nu ska jag sätta igång och läsa den förbannade svenskaboken som ska vara färdigrecenserad tills på torsdag och så avslutar vi kvällen med lite jobb :)



Kommentarer
Postat av: Liz

Söt vovve du har, vad heter den? Jag gillar Gossip Girl och Desperate Housewives :D

2010-04-12 @ 16:57:08
URL: http://fashionvictim.se
Postat av: SOLINA

Åh vilken söt! :D

2010-04-13 @ 15:58:05
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0