två veckor senare, typ?

Jaa oj nu var det ett jädra bra tag sen jag fick för mig att skriva lite här. Men jag har faktiskt inte haft tid, har varit mycket på gång i nejras liv nu de senaste två veckorna. Största händelsen är definitivt att våra kära italienska kompisar har varit på besök här. Varje vardagskväll har vi gjort aktiviteter som biljard och middagar medans vi på fredagen& lördagen som dom var här har festat gärnet. Jädrar vilka grymma partykvällar vi fick till, något jag verkligen kommer minnas för alltid. Har haft en toppenvecka tillsammans med dem och de härliga svenskar som också tog emot italienare. Hade en himla tur också att jag fick en jättegullig tjej som var lätt att prata med. Jättenöjd med hela detta utbyte.

Sen har det väl varit som vanligt. Jobb, skola,vänner & uteliv. 

Idag gjorde jag och jossan en tripp till stockholm också för att shoppa lite inför höst och vinter mörkret. FETA KOFTOR är vad jag ska leva i denna vinter. Visar bilder på inköpen imorgon!
Nu ska jag sova och ladda inför imorgon, för då jädrar blir det drag. Det är nämligen så att hockeysäsongen börjar och brynäs spelar sin första hemmamatch imorgon. Det har också varit löning idag och alla är nöjda och glada. Plus att jag tror brynäs vinner ganska rejält imorgon, DET INNEBÄR FETASTE PARTYDRAGET PÅ KROGEN! TAGGTAGG!

Godnatt på er :)


I brist på bilder så bjuder jag på denna, från bosnien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0