uppdate från pappas jobb!

Jag hade så tråkigt hemma så jag bestämmde mig för att följa med pappa till hans jobb och bara chilla framför deras apstora datorer. haha hur najs som helst typ! Tog med mig vovven hit också & vi tog en långpromenad här vid alderholmen ( liten och mycket fulare version av venedig, men grymt fin del av staden endå ) och nu springer hon runt som en galning här! Svårt att få barnet att sitta still! Inte fan har jag pluggat något idag heller och vi som har matteprov imorgon .. askalas?

Saknar sommaren massor just nu. Under promenaden vid alderholmen så gick jag ner till bryggan där jag, jossan och tessan satt i sommras och grillade en kväll innan jag for iväg till bosnien. Minnen bara ploppade upp i huvudet och jag kunde inte sluta lee, inte minst när jag såg vårat lilla spår vi lämnade där :) heheh. love it! Äe den här sommaren var bäst, helt fucking jävla underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0