Nu för tiden gillar jag att jobba .. har plötsligt blivit roligt om jag ska vara ärlig!

Yes, då sitter jag och jobbar igen. det går förjävla bra. har inte sålt såhär bra på länge, 9 ORDRAR ÄN SÅ LÄNGE och det är 45 minuter kvar av arbetstiden. Sen är värt att påpeka också att jag vann tävlingen som de körde ikväll, en twix blev det ! haha underbar gött.

Igår var jag och tjejerna + pontus till Lager 157 ( en stor klädaffär som säljer märkeskläder till halva priset ). Riktigt mysig tripp som avslutades med att vi alla tjockade på max! tyvärr var shoppinlyckan inte så bra , men ett nytt försök görs på lördag nere på stan , troligtvis med angelica. Känner att jag behöver en ny partyoutfit samt stickade koftor, LOVE THEM!

Nu ska jag fortsätta sälja! 10 ordrar minst idag är målet , när det är uppnått har jag även slagit personligt rekord! DYEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0