21 oktober!

Jag är helt mentalt utmattad. Har läst igenom allt inför Samhällsprovet imorgon men jag känner fortfarande inte att jag har grepp om politiken .. usch! Tänker inte ens TITTA på boken mer ikväll. Det får gå som det går.

Taggar inför morgondagen ändå måste jag säga! Charre fyller 18 år och det ska firas med förfest samt utgång! Vi har lång sovmorgon på fredag så nu jävlar kör vi ! Ska bli riktigt roligt. Dock är det fullt upp för att hinna med dessa festligheter.
Skola tills halv tre(?), köpa strumpbyxor + xxx, hem och äta, cykla till jobbet och jobba 5-9, cykla hem och göra mig klar för att möta upp tjejerna halv tio och sedan dra till the birthdaygirl .. HUR ska jag hinna? Men aah , jag brukar vara ganska bra på att hantera stressiga situationer så det kommer gå fint !

Nu ska jag ringa Alma och prata av mig lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0