100% lyckad kväll

Hela gårdagen var hur jädra bra som helst. Finns väl inte ord som beskriver det bra nog. Allt gick precis som man ville att det skulle gå och kvällen var helt perfekt. Började med fest hos henke med massa härligt folk och slutade sedan med krogen!
efter det blev det mys hos jossan där jossis somnade som en stock medans jag och jenny var hur pigga som helst. Baz kom förbi en sväng och vi låg och pratade tills sex på morgonen.

Idag är jag äckligt trött ! Det är ett som är säkert. Ska lägga mig tidigt som fan och ladda upp batterierna för imorgon ska jag jobba. Tur att man har höstlov nu iallafall.


Fråga mig inte varför jag håller handen sådär .. hahah!

me and jossis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0