Fotografering numero dos!

Blev en mysig middag igår med brudarna på en nyöppnad indiskt resaurang. Skitgott! Slapp man sitta hemma och ruttna bort en fredagskväll iallafall, men ikväll gör jag det istället!

Har hunnit med att göra ganska mycket idag ändå. Gick upp halv tio och gjorde mig i ordning för att möta upp Lina nere på stan. Vi gjorde ytterligare en fotografering för deras nya modesida som öppnar 1 december. Vi fotade Motel-klänningarBLÅ, partyskorscorett och väskar&handskar på någon fin väskaffär. Så himlans roligt, love being infront of the camera helt enkelt ;) heheh!

Nu ska jag kolla på family guy och fortsätta dryga med jossan på msn. hahah ! Sen blir det die hard 4, Bruce willis och actionfilmer är grejjer det!



Jag och tessan på restaurang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0