27 november

Jag har legat hemma i 3 dagar nu och dött av hosta och grymm förkylning. Var länge sedan man mådde såhär dåligt av en "simpel" förkylning. Blev ett besök till hälsocentralen idag. Visade sig att jag hade bakterier i halsen. KUUL!
Fick dock ingen medicin eftersom jag inte har ont. Däremot har jag fått astmamedicin som jag ska andas in 2 ggr daglien i 2-3 veckor för att se om det botar min hosta. Hoppas det fungerar! Orkar inte hålla på och behöva hosta ihjäl mig en gång varannan minut längre.

Syster fyllde 16 år igår. Firade henne med tårta, presenter och allt det där vanliga.
Jag ska ta med henne på en shoppingrunda så fort hon har tid så hon får fylla på garderoben lite. Det blir hennes present från mig.
Nu ska jag kolla på tv! Går ju en massa bara serier vid den här tiden på dygnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0