You're the bird high in the sky, Come to teach us how to fly

Gårdagen var himla najs! Började med att jag, jossan och carro tog en tripp på stan. Sedan blev det fullt ös på jobbet för mig från ett till fem och så kom jag hem vid halv sex! Skyndade mig allt jag kunde och duschade och gjorde mig klar för att hoppa på första bästa bussen till bomhus för att fira jenny på hennes 18årsdag tillsammans med brudarna. Blev supergod förrätt,varmrätt och efterrätt hos henne och lite förparty. Vid elvatiden hoppade vi alla på bussen in mot stan där jenny och jossan drog vidare till krogen och vi andra åkte hem. Riktigt trevlig kväll! grymmt tråkigt bara att man inte är 18 !! BARA 48 DAGAR KVAR!
Åter igen, Grattis jenny på 18årsdagen!<3

Jag har hunnit med att städa rummet idag och sitter nu och kollar på repriser på tvn. Greys anatomi är vad som gäller nu. Senare ikväll blir det gossip girl och wipeout! Värsta bra tvkvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0