smile

Thank god att jobbet gick bra idag! Blev fem fina odrar som jag verkligen kämpade för att få iväg! Känns bra :) Ett tack till Anna också som gjorde mina fyra arbetstimmar så mycket roligare! ;D

Sitter och kollar på scrubs nu och myser under varma täcket. Har varit så kallt idag, både ute och inne i skolan och jobbet så jag unnade mig en lång varm dusch när jag kom hem och fortsätter nu att värma mig undet täcket. Imorgon ska jag och spanskagruppen börja spela in våran spanska film. ska bli riktigt kul! Vi ska spela in de två första scenerna imorgon och jag är med i båda! kommer bli svårt att sätta replikerna eftersom de är på just spanska, men det borde funka ändå.

Nu ska jag snart sova. Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Jonnny Norberg

Hej Nejra!



Har haft koll på dig ett bra tag. Ska spara på superlativen, men är du fortfarande signad? Annars kan jag tipsa om att höra av dig, så kan vi göra något. Nej, ingen stalker, bara en människa som nuförtiden gör det jag känner för:) www.venicedesign.se (gammal portfolio) men du får kanske en insyn i vad jag gör. Jag är egentligen producent/låtskrivare, men sadlade om efter att ha sett den tråkiga politiska sidan av musikbranschen.



Skickar gärna dig samples av mina tidigare produktioner samt kontaktermed diverse skivbolag/producenter/låtskrivare, men sker endast på begäran dock.



Gick på Kulturama i 2 år, jobbar som Art Director, har gjort ALLT inom media och kan det mesta (tyvärr och ja..). Måste säga att Headstrong va en riktigt bra skriven låt, imponerande (inte ofta jag blir det nuförtiden). Lierar med många av Sveriges näst bästa musiker och Josefin Glenmark är en gammal vän bl.a.



Enough said. Vore kul att göra något ihop och om vi ör, så kommer det ut på riktigt.



Take care...

2009-05-07 @ 02:59:52
URL: http://www.venicedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0