Saturday night

Dagen började med att jag och jossan tog oss upp på morgonen vid det hyfsat tidiga klockslaget. Klockan elva började vårat skivstångspass på friskis. Blev en intensiv träningstimme. Grymt givande!
Efter träningen blev det fyra timmars arbete. Var ganska skojj och gick bra med tanke på att vi körde på det svåraste projektet vi har ! Blev fyra fina fiskar and I am nöjd över det :).

Nu har jag duschat och gjort mig klar för en Saturday night @ Larsson mansion ! Jag ,jossan och tessan ska köra lite mys ikväll. Många partylösa helger nu vilket är supertråkigt. Men en till kväll ska man väl få mysa. SEN VILL JAG HA PARTY, PUNKT! ;D

Ha en trevlig kväll så hörs vi  nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0